Barcelona – zprávy z výpravy

6. den - Šestý den je ve znamení Gaudího - většina z nás navštívilaLa Pedreru, z venku jsme obdivovali roztodivné křivky Casy Batlló a prošli celou Passei de Gracia. Vítězným obloukem jsme spěchali do Parku dela Ciutadella, jelikož jsme si museli odpočinout. Už nám to moc nešlape a to nás ještě čekala poslední výuka. Certifikáty jsme nakonec dostali všichni, a tak jsme si zasloužili výbornou večeři - řízky s hranolkami a zeleninovou rýží s krevetami.

5. den - už ve zkratce, neboť jsme dnes hodně unaveni: podmořské akvárium, procházka po pláži Barceloneta, Parc dela Ciutadellaa Palau Guell. Po večeři jsme se ještě vydali k úžasné Font Mágica, která hrála všemi barvami.

4. den - Hned po snídani jsme se autobusem dostali k Poble Espanyol, kde byly kousky celého Španělska, a lanovkou na horu Mountjuic. Podívali jsme se na vysílač Calatrava, museum Španělského umění, Olympijský stadion, kde probíhala největší katalánská oslava dětí, takže jsme si vystáli frontu na balonky. V podstatě jsme navštívili vše, co se na tomto kopci nachází. Byli jsme také na Castell de Monjuic, kde byl krásný výhled na celou Barcelonu. Mohli jsme vidět Sagradu Familii, Okurku a další dominanty Barcelony. Prostě zase super!!!

3. den - Konečně jsme dobyli historický střed města. Navštívili jsme katedrálu, Palau Rei a pozůstatky římského Barcina. Na známé ulici Las Ramblas jsme prošli i přeplněnou Boqueríu a některá odvážná děvčata se nechala vyfotit s pouličními umělci. U moře nás přivítal Kryštof Kolumbus a sluníčko nám prohřálo naše unavené kosti. Po dalších lekcích španělštiny jsme se ještě vyfotili u největší býčí arény ve Španělsku a z dálky zahlédli barcelonskou Okurku. K večeři byla konečně španělská tortilla.

2. den - Dopoledne jsme navštívili PArk Guell. Prošli jsme každé zákoutí, obdivovali Gaudího vynalézavost, zhlédli umění flamenka a utratili první peníze za suvenýry. Pokořili jsme Sagradu Familii se sluchátky na uších a nakonec jsme spěchali na první výuku španělštiny. Počasí nám vyšlo, ale nožky nás už bolí. Po vydatné večeři jsme ještě vyšli na krátkou večerní procházku. Znaveni uleháme do postele, abychom nabrali sílu na další den.

1. den - Naše výprava v pořádku dorazila do Barcelony. Už odpočíváme a těšíme se na další den.